Allmän info

I länken nedan finner du allmän information som är bra för dig som förälder att veta. Här finns info om bl.a. inskolning, schematider, försäkring och inkomstuppgifter.

Välkommen

Riktlinjer vid sjukdom

Läsårsdata 2023/2024

Kommunens E-tjänst
Detta är en extern sida på internet där föräldrar lägger in barnens schema.

Kommunens E-tjänst

Wrågården Restaurang AB
Vi får vår mat från Wrågården, som ligger strax utanför Falköping. Wrågården är en mycket seriös matleverantör, vars målsättning är att till 100% leverera svenskt kött. En stor del av produkterna som serveras är gårds- och närproducerad ekologisk mat. De lagar allsidig mat från grunden och är måna om barnens önskemål och behov. Frukost och mellanmål lagar vi själva på förskolan.

Wrågårdens Hemsida

Veckans Matsedel

Unikum
Vi använder oss av informationsplatsen Unikum som ett kommunikationsverktyg mellan förskola och hem. På Unikum kan personalen på förskolan lägga upp viktig information, viktiga datum i kalenderfunktionen, dokument och dokumentation med bilder, filmer och ljudklipp. Hemsidan är öppen dygnet runt och föräldrarna har möjlighet att få sms och mail så fort en uppdatering gjorts.

Föräldrainformation om Unikum

pix pix pix